Фрипулья-Бог - Владика Фрипульї (Безмежжя), одне з iмен Творця Свiтiв, Христа-Бога у Троїцi славного, пов'язане з життям i творчiстю київського i українського козака, художника i фiлософа Федора Тетянича, блаженного Феодосiя з Києва, який прославляв Владику Безмежжя, Неосяжного Христа-Бога у Троїцi славного своїм життям i творчiстю, як це бачив i розумiв як це йому було вiдкрито протягом кiлькох десятилiть, подiбно до юродивих Христа ради минулих епох.
Те, що Фрипулья це в т.ч. Безмежжя i разом з тим Його Владика сам блаженний Феодосiй неодноразово пiдкреслював на самi рiзнi лади, зокрема вживаючи щодо поняття Фрипулья такi синонiми як Безмежжя, Жива Єднiсть Всiєї Нескiнченностi i т.д. i т.п., тобто тi iмена, якi з точки зору християнства можна застосовувати лише в якостi iмен Творця i Владики Свiтiв. Якщо людина їх використовує у своєму життi i творчостi, зокрема вживає публiчно у громадських мiсцях вiдносно себе самого (що бачимо у життi i творчостi блаженного Феодосiя), то тут маємо одне з двух - або людина з'їхала з глузду, або навпаки, свiдомо прославляла Бога своїм юродством (неадекватом). Враховуючи те, що бiльшiсть людей, якi знали блаженного Феодосiя вважали його людиною доволi адекватною логiчним буде пiдтримати в якостi правильної другу гiпотезу. Господи, помилуй нас грiшних!
Фрипулья-Бог, Творець i Владика Свiтiв, Красний Козак i Непостижимий Художник у тому образi як Його явив нам дядько Федось виглядає доволi цiкаво i неповторно. Очевидно, що це Бог Добрий, але Справедливий, Бог, який не кориться антихристам, iродам i душогубам, однак може помогти грiшнику, який потрапив у халепу (бiду), Учитель, Фiлософ i Художник, суть вчення якого заключається у невпинному подвигу во славу Владики Безмежжя, на радiсть Собi i iншим людям, Добрий Дух Києва, який впливає на життя Города (Києва), постiйно його будує i перебудовує, творячи таким чином на базi Города Свою Святу Троєщину.
Окремого релiгiйно-фiлософського, богословського дослiдження очевидно потребує питання про зв'язок Бога Фрипульї, Бога явленного нам блаженним Феодосiєм з Богом-Троїцею, нашим, дiдiвським, робочо-християнським i краснокозачим, святоруським i вiльноукраїнським Владикою Безмежжя, Христом-Богом у Троїцi славним. На користь того, що це Той Самий, Один i Той же Бог говорить багато фактiв. Перш за все - по плодам пiзнаємо їх. Є багато свiдчень про добрi плоди вiд творчостi блаженного Феодосiя вiд його родичiв, друзiв i знайомих. Будучи простим козаком-українцем i русином Київщини, воїном Христовим в миру як i його дiди-прадiди дядько Федось одначе зумiв з Божою помiччю зробити i сказати немало доброго, втiшного i життєствердного самим рiзним людям, що вказує на його зв'язок з Тим Добрим Духом, Своїм Товаришем i Спiвбесiдником, Заступником i Утiшителем, Козаком i Художником, якого обiцявся послати пiсля Себе людству Землi Пiднебесної Наш Господь, Христос-Бог, Син Божий iдучи до Свого Отця.
Звiсно, що всевищесказане, що це не бiльш як особиста думка грiшного козака-українця, русина з Троєщини i вона потребує детального розгляду бiльш розумними i обiзнаними людьми.