НЕЦЯРПІМАСЦЬ ДА МАБІЛЬНАГА ТЭЛЕФОНА АД КЕВІНА о'браэна
"УСЕ НА БОРЦЕ" ХЭНКА ФИЛЛИППИ РАЙАНА
СЫШОЎ НАЗАЎСЁДЫ ДЖОЗЭФ БАДАН
НАЧНАЯ ЗМЕНА ЛИНВУДА БАРКЛАЯ
"ПОЎНАЧ У САДЗЕ СМЕРЦІ" ХІЗЭР ГРЭМ
ШОСТАЯ ПРЫНАДА ПАДЛОГІ КЕМПРЕКОСА
ТВОРЧАЯ АБАРОНА ДЖЭФРЫ ДИВЕРА
"ПАСЛЯ ПАЎНОЧЫ" РЫСУ БОУЭНА
"ПРАСЦЕЙ ПРОСТАГА" ДЖОНА ЛЕСКРУАРТА
ТОНІК АД Д. П. ЛАЙЛА
СЁННЯ НОЧ ШЭНАН КІРК
БАНКАМАТ ДЖОНА ЛЭНД
ПРА АЎТАРАЎ
ПАДЗЯКІ
ПАД РЭДАКЦЫЯЙ ДЖЭФРЫ ДИВЕРА
ДЖОЗЭФ БАДАН
ЛИНВУД БАРКЛАЙ
РЫС БОУЭН
ХІЗЭР ГРЭМ
АЛАН ДЖЕЙКОБСОН
ПОЛ КЕМПРЕКОС
ШЭНАН КІРК
ДЖОН ЛЕНД
ДЖОН ЛЕСКРУАРТ
Д. П. ЛАЙЛ
КЕВІН О'браэн
ХЭНК ФИЛЛИППИ РАЯН
ПУБЛІКАЦЫЯ САСПЕНСА
ПАСЛЯ ПАЎНОЧЫ НІЧОГА ДОБРАГА НЕ АДБЫВАЕЦЦА
Аўтарскія правы
No 2020 Выдавецтва "Саспенс Паблішынг", ТАА.
ЛІЧБАВАЕ ВЫДАННЕ
* * * * *
АПУБЛІКАВАНА:
Публікацыя Саспенса
ГІСТОРЫЯ ПУБЛІКАЦЫІ:
Выдавецтва "Саспенс Паблішынг", Цвердая вокладка, мяккая вокладка і лічбавая копія, лістапад 2020 г.
Аўтарскія правы на "Уводзіны" No 2020 ад Gunner Publications, LLC
"12:01 раніцы" Аўтарскае права No 2020, Алан Джейкобсон
"Нецярпімасць да мабільных тэлефонаў" Аўтарскае права No 2020, Кевін О'браэн
"Усе на борт" Аўтарскае права No 2020, Хэнк Филлиппи Раян
"Gone Forever" Аўтарскае права No 2020, Джозэф Бадан
"Начная змена" Аўтарскае права No 2020 ад NJSB Entertainment Inc.
"Поўнач у садзе смерці" Аўтарскае права No 2020, Хізэр Грэм
"Шостая прынада" Аўтарскае права No 2020, Падлогу Кемпрекос
"Творчая абарона" Аўтарскае права No 2020 ад Gunner Publications, LLC
"Пасля паўночы: Папялушка тады і цяпер" Аўтарскае права No 2020, Рыс Боуэн
"Прасцей простага" Аўтарскае права No 2020, Джон Лескруарт
"Тонік" Аўтарскае права No 2020, Д. П. Лайл
"Tonight is the Night" Аўтарскае права No 2020 Шэнан Кірк
Аўтарскія правы на "БАНКАМАТ" No 2020 Джона Лэнд
Усе правы абаронены. Без абмежаванні правоў па аўтарскім праве, абароненаму вышэй, ніякая частка гэтай публікацыі не можа быць прайграная, захавана ў пошукавай сістэме або ўведзена ў яе, або перададзена ў любой форме або любымі сродкамі (электроннымі, механічнымі, копировальными, запісвалі ці іншымі) без папярэдняга пісьмовага дазволу як ўладальніка аўтарскіх правоў, так і вышэйзгаданага выдаўца гэтай кнігі.
Гэта мастацкі твор. Імёны, персанажы, месцы, брэнды, СМІ і здарэнні з'яўляюцца альбо прадуктам ўяўлення аўтара, альбо выкарыстоўваюцца вымышленно. Аўтар прызнае статус таварнага знака і ўладальнікаў таварных знакаў розных прадуктаў, згаданых у гэтым мастацкім творы, якія былі выкарыстаныя без дазволу. Публікацыя / выкарыстанне гэтых таварных знакаў не санкцыянавана, не звязана з уладальнікамі таварных знакаў і не спансуецца імі.
Дызайн вокладкі: Шэнан Рааб
Фатограф для вокладкі: natalia_maroz/Shutterstock
Фатограф для вокладкі: PGMart/Shutterstock
Фатограф вокладкі: Рыкарда Райтмейер /iStock
ПРЫСВЯЧЭННЕ
Нашым дзяўчынкам:
Эбігейл, Раян і Кенсінгтон Грэйс — няхай вашы мары спраўдзяцца.
І Джону Раабу-старэйшаму за ўсе гісторыі, якія ён распавядаў зноў і зноў. Мы скучаем па табе, тата.
ПАХВАЛА
"Гэты тым гарантавана прымусіць чытачоў паліць полуночную нафтавую свідравіну да самага світання".
—Publishers Weekly, Зорны агляд
"Пасля паўночы адбываецца што-то вельмі добрае ... Проста вазьміце гэтую бліскучую кнігу і торт - і вельмі испугайтесь!"
— Піцер Джэймс, аўтар бэстсэлераў № 1 у Вялікабрытаніі ў серыі " Дэтэктыў-супэрінтэндант Рой Грэйс"
“НІЧОГА ДОБРАГА НЕ АДБЫВАЕЦЦА ПАСЛЯ ПАЎНОЧЫ" — гэта пачастунак - цёмны, астуджальнае і цудоўнае. Бяры гэта ".
— Мег Гардинер, аўтар кнігі "Цёмныя куткі ночы", ганараванай прэміі Эдгара.
“ПАСЛЯ ПАЎНОЧЫ НІЧОГА ДОБРАГА НЕ АДБЫВАЕЦЦА даказвае, што "час ведзьмаў" усё яшчэ мае сілу пераследваць у гэтым захапляльнае зборніку апавяданняў свяцілаў літаратурнага свету. Вынаходлівая, перакручаная і прама—ткі халоднае душу анталогія, якую варта смакаваць - далёка за поўнач і глыбокай ноччу ".
Джэймс Роллинз, бэстсэлер № 1 New York Times "Апошняй адысеі"
“У гэтай анталогіі прадстаўлены адны з лепшых талентаў у жанры трылера — або ў любым іншым жанры. Кожная гісторыя, незвычайная ці жудасная, дэманструе талент і унікальнасць яе аўтара. І паколькі ўсе яны так добрыя, гэты зборнік - цудоўнае чытанне ".
“НІЧОГА ДОБРАГА НЕ АДБЫВАЕЦЦА ПАСЛЯ ПАЎНОЧЫ, гэта вельмі весела. Гісторыі ад гэтага складу зорных аўтараў прыемна чытаць, у іх шмат захапляльных сюжэтных ліній і захапляльных дух вострых адчуванняў, якія прымусяць вас перагортваць старонкі нават пасля таго, як вы прачытаеце "Час ведзьмаў".
Бойд Морысан, аўтар бэстсэлераў №1 New York Times
“Калі вы любіце інтрыгу і невядомасць, вам спадабаецца гэты зборнік напружаных гісторый салмагунди ад некаторых сучасных майстроў апавяданняў. Гэтая кніга гарантавана не дасць вам заснуць да паўночы і даўжэй ".
Стывен Джэймс, аўтар бэстсэлера "Файлы Бауэрса"
"Чытачы рэдка атрымліваюць такі падарунак, як гэты, — цудоўную калекцыю ад гігантаў таямніцы і невядомасці".
Роберт Дюгони, аўтар бэстсэлера пра Трэйсі Кроссуайт
“Поўнач - гэта чароўны выключальнік. Бяспека становіцца небяспечнай, дабро становіцца злом, цішыня становіцца хрыплай. Калі гадзіны б'юць дванаццаць у ПАСЛЯ ПАЎНОЧЫ НІЧОГА ДОБРАГА НЕ АДБЫВАЕЦЦА, таленавітая каманда сцэнарыстаў вір закручвае вострых адчуванняў такой сілы, што вы больш ніколі не зможаце заснуць. Не паддаецца тлумачэнню!"
—К. Дж. Хоу, аўтар міжнароднага бэстсэлера "SKYJACK"
“ПАСЛЯ ПАЎНОЧЫ НІЧОГА ДОБРАГА НЕ АДБЫВАЕЦЦА - гэта скарбніца навінак, рарытэтаў і каштоўных камянёў. Ад "Нецярпімага да мабільным тэлефоне" Кевіна о'браэна да 'Tonight is the Night' Шэнан Кірк і дзіўна праніклівага 'Банкамата' Джона Лэнд, вы ніколі не выйдзеце ноччу на вуліцу ў такім жа стане ".
Джозэф Файндер, аўтар бэстсэлера "Нью—Ёрк Таймс" аб Ніцы Хеллере
Увядзенне
У маім сэрцы пасялілася пяшчота да полуночному гадзіне з тых часоў, як у юным узросце я ведаў, што да таго часу мае бацькі будуць спаць, і я змагу нацягнуць коўдру з галавы і працягнуць чытаць Яна Флемінга, або Толкіена, або Эдгара Алана По без рызыкі быць выяўленым ... ці задыхнуцца (хоць я выключыў святло на прикроватном століку і працягваў гартаць старонкі менш прыкметным промнем майго бойскаутского ліхтарыка — я не быў дурным).
Маёй прыхільнасці да таго пераходнага часу таксама не перашкодзіў той факт, што адным з фільмаў, якія падштурхнулі мяне да напісання дэтэктываў, быў суровы нуар 1957 года "Полуночная гісторыя", дзеянне якога адбываецца ў Сан-Францыска, з Тоні Кертысам і Гілберт Ролянд у галоўных ролях.
Так што я з бязмежным стараннасцю ўхапіўся за магчымасць адрэдагаваць гэты тым захапляльных гісторый, якія апісваюць выпадкі цікаўнага, жудаснага, устрывожанага, жорсткага, якія адбываюцца ў тым падземным свеце пасля гадзіны ведзьмаў (так, так, я ведаю, што пурыстаў сцвярджаюць, што гэта назва адносіцца да трох гадзін ночы, але я рэдактар і даю яго 00:00).
Яшчэ адно слабое месца? Для кароткай мастацкай літаратуры.
Мы, чытачы, падарожнічаем на вялікія адлегласці, калі трапляем у свет раманаў, не спяшаючыся знаёмімся з персанажамі і атрымліваем асалоду ад іх падарожжам, іх небяспекамі, іх перамогамі і паразамі. Часам, хоць і не абавязкова, у рэшце нас частуюць стромкім разыначкай. Кароткі аповяд не можа дазволіць сабе раскоша спакушаць нас у ходзе такога марудлівага падарожжа; ён павінен адразу ж захапіць нас хуткасным сюжэтам і, у рэшце рэшт, нанесці нечаканы ўдар пад дых.
І чым больш хвалюючую атмасферу створыць аўтар, тым лепш.
Усе апавяданні ў гэтай анталогіі дзівяць ўяўленне і прымушаюць трапятаць пазваночнік, прычым робяць гэта захапляльным разнастайнасцю спосабаў, якія адлюстроўваюць шырокі спектр талентаў, тым і стыляў нашых аўтараў. Гэта нагадае вам пра Конан Дойле, Эдгаре Аллане По, О. Генры, Агаце Крысці і Стывене Кінга, а таксама аб эпізодах з "Змрочнай зоны", "Знешніх межаў" і "Падарункаў Альфрэда Хічкока".
Давайце пазнаёмімся з нашай камандай.
Рэдка цікаюць гадзіны выраблялі такое моцнае ўражанне — да, у поўнач і пасля, — як у фільме Алана Джейкобсона "12:01 раніцы". Па меры таго, як адлічваецца хвіліны да пакарання асабліва гідкага серыйнага забойцы, мы даведаемся, што за злачынствамі і гісторыяй гэтага чалавека крыецца значна больш, чым здаецца на першы погляд. Рэзкая, надзвычай гераіня серыяла Джейкобсона Карэн Вейл, дасведчаны профайлер ФБР, аб'ядноўвае намаганні з некалькімі знаёмымі асобамі ў Садружнасці Вірджыніі ў імклівай гонцы, каб выратаваць нявінную жыццё да таго, як скончыцца час. Сварка паміж Вейлом і забойцам, які хутка памрэ, таксама будзе трымаць вас на краёчку крэсла.
Здавалася б, складана напісаць пра зараджэнне цэлага грамадскага руху ў кароткім аповедзе, але Кевін О'браэн зрабіў менавіта гэта ў дасціпнай кнізе "Нязносны да мабільных тэлефонаў". Гісторыя трапляе па ўсіх патрэбных кнопак — прабачце за гэта — і прымушае нас задаволена ўсміхнуцца подзвігаў Эда, разведзенага, які пакутуе дыспенсіі, які, запазычыўшы вопыт поп-культуры некалькіх гадоў назад, прыдумаў ўласную варыяцыю "Мы больш гэтага не пацерпім!". Я, напрыклад, даведаўся ў сабе трохі Эда, і я падазраю, што вы адчуваеце тое ж самае, калі скончыце аповяд.
Няма нічога больш экзатычнага — і патэнцыйна больш жудаснага, чым начная паездка на цягніку. Падумайце, з Расеі з любоўю або незнаёмцы ў цягніку, не кажучы ўжо Агаты Крысці класіка. Фільм Хэнка Філіпі Райана "Усе на борт" ідэальна узнаўляе клаўстрафобію і напружанасць начнога падарожжа па рэйках. Абстаноўка сапраўды хичкоковская: дасведчаны эксперт па сувязях з грамадскасцю падслухоўвае нешта, не прызначанае для яе вушэй, што прыводзіць сюжэт у рух. "Уклад Райана" не толькі з'яўляецца захапляльным трылерам, але і задае наступны важны пытанне: хіба інфармацыя не такое ж магутнае зброю, як пісталет ці нож?
У фільме "Панесеныя назаўжды" Джозэф Бадан падводзіць нас да падзеі, якое занадта часта мільгае ў навінах, - масавага забойства, на гэты раз у царкве. Мы нанова перажываем гэта падзея вачыма адважнага афіцэра паліцыі і мужчыны, у якога яна бярэ інтэрв'ю, узрушанага святара, чыя паства стала аб'ектам нападу. Мне заўсёды падабаецца бачыць майстэрства сцэнарыста ў працы над назвай, якое выконвае падвойную функцыю. Гэта можа быць сюрпрызам само па сабе. У аповедзе Бадан фраза "які пайшоў назаўсёды" дакучліва гучыць на апошніх некалькіх старонках.
Уявіце сабе, гэта: вы размаўляеце па тэлефоне з вар'ятам чалавекам, вы не ведаеце яго асобы, і вы адзіны, хто можа спыніць яго ад разгулу забойстваў. Як бы вы разыгралі гэты сцэнар? Гэта галоўная перадумова заблытанай "Начной змены" Линвуда Барклая. Як былы журналіст, я ведаю, наколькі дакладна аўтар узнавіў атмасферу начнога аддзела навін, месца, якое нязменна ціхамірна, сонна і паныла ... да тых часоў, пакуль гэта абсалютна не зменіцца.
Якой была б анталогія на полуночную тэматыку без наведвання могілак? "Поўнач у садзе смерці" Хізэр Грэм прымушае нас хутка перагортваць старонкі, каб убачыць, што адбываецца далей у яе аповядзе аб падлетках, чыя вясёлая начлег на могілках праходзіць не зусім так, як планавалася. Выдатнае малюнак Грэмам персанажаў вяртае нас наўпрост у тыя дні, калі наш свет можна было падзяліць на закаранелых дзетак і вундэркіндаў — і малюнак таго напружанага часу гэтак жа дакладна, як і дзеянне, якое прымушае сэрца біцца часцей.